torsdag den 29. august 2013


1 opgave: bogen hedder 7 skrækkelige historie, den som jeg har valgt hedder den blå pige. Den er skrevet af Bent Haller. Jeg har læst den første historie altså 15 ½ side.

Juliane skal altid på kunst museum med sine forældre i ferie. Juliane kan ikke lide det, hun vil hellere på rigtig ferie ligesom alle de andre, men den her ferie bliver lige lidt anderledes end de bleger at være. Da Juliane står inde på museet bliver hendes føder nærmest ”sømmet” fast til gulvet. Hvor hun lige pludselig også får noget blåt tøj på og bliver malet, da maleren siger at hun skal gå fordi han er færdig med at male hende, er hun pludselig INDE I MALERIET. Hun ser et gammelt lille hus, hvor hun så møder en mand der behandler hende som sit eget barn.

2 opgave: det er nok en blanding af en splatter og en psykologisk.

3 opgave: A: det monstrøse er nok manden ved huset. B: ydre: skoven, huset og lidt museet. C: først er det faktisk lidt kedeligt, så bliver det mere og mere spændene og til sidst syntes jeg, den er meget spændene for som jeg forstod det er det en åben slutning. D: jeg kan ikke rigtig finde nogle spor eller vildspor.

Lavet af lineY

Ingen kommentarer:

Send en kommentar